ausmalbilder

2012 Oscar Ödül Töreni ve Detaylar

2012 Oscar ödülleri dün gece sahiplerini buldu.Kazananlar benim için süpriz oldu açıkçası,ama tabiki karar akademinin diyip asıl konumuza kıyafetlere geçelim:)Altın Küre’den sonra daha renkli,ağzımızın açıkta kalacağı kıyafetler görmeyi umuyordum ancak sadece birkaç kişiyi beğenebildim diyebilirim.Genel olarak beyaz hakimiyeti çoğunluktaydı.Bana göre ilk 3 ise;1)Gywenth Paltrow 2)Milla Jojovich 3)Rooney Mara&Michelle Williams..
Gywenth Paltrow beyaz Tom Ford elbisesi,asil pelerini,bileğindeki kelepçesiyle tek kelime ile mükemmel görünüyor.Sade olarak da şık ve güzel olabileceğinin en güzel kanıtı bence.Saç ve makyaj da harika!
 
Milla Jojovich Elie Saab’a tapma nedenimizi açıkta ortaya koyan mükemmel bir elbiseyle katıldı törene.Her zamanki gibi,kendisine de çok yakıştırdığımız kırmızı ruju ile de harika gözükmüyor mu?

En çok Michelle Wiliiams’ın kıyafetini merak ettiğimi herkese daha önce söylemiştim,saolsun beklentilerimi karşıladı kendisi:) Michelle Williams’ın Louis Vuitton  peplum elbisesi çoğu kişi tarafından beğenilmese de ben bayıldım diyebilirim.Minik fiyonk detayı,kırmızı&pembe uyumu ve kendisine de çok yakıştırdım kısa saçları ile çok şık gözüküyor.Bu renk bu yaz çok favori olacak.
Rooney Mara çok cool,farklı ve şık.Givechy Couture elbisesi cool havasına çok yakışmış,özellikle göğüsteki detayları çok beğendim.Michelle Williams bir adım önde bana göre ama Rooney Mara da gecenin şıklarından.
Sandra Bullock’un Marchesa elbisesi çok hoş,ama kendisine yakışmamış veya birşeyler eksik gibi.Sırt detayına ve kıyafetine uygun yüzüğüne bayıldım.
Penelope Cruz’un Giorgio Armani kıyafeti çok güzel ancak Chopard takıları ve saçı kendisini olduğundan yaşlı göstermemiş mi?Ayrı ayrı bakılınca mükemmel parçalar,ancak birleşince tam olmamış bana göre,ne dersiniz?
Kırmızı halının naif prensesi Natalie Portman Dior’la arasındaki buzları eritmiş anlaşılan:)Dior vintage bir elbise seçen Portman takıları,hafif makyajı ile gecenin şıklarından bana göre.
Meryl Streep’i ne zaman görsem Şeytan Marka Giyer filmindeki sert hali gelir aklıma korkarım:)Meryl Streep sadece Oscar’ı almakla kalmayıp Lanvin elbisesi ile de çoğu moda siteleri tarafından oldukça beğenilmiş.Bencede kendi yaşına ve tarzına uygun bir elbise olmuş.
Hatırlarsanız 2011′in en iyi elbiselerini incelediğimizde Emma Stone’u birinci seçmiştik.Giambatista Valli Couture elbisesi kendisine çok yakışmış.Kocaman bir hediye paketi gibi süper gözüküyor.Sadece makyajının sönük kaldığını düşünüyorum.
 
Ana kraliçe J.Lo’nun Zuhair Murad elbisesi çoğu kişi tarafından beğenilse de ben malesef beğenmedim.Dekoltesini çok basit buldum ve kum saati modeli elbisenin kendisini olduğundan daha kilolu gösterdiğini düşünüyorum,ne dersiniz?
Cameron Diaz da beni hayal kırıklığına uğratanlardan:(Gucci Premiere elbisesi fazla sıradan geldi bana.Kolyesi ve saçları daha gösterişli olabilirdi ancak kendisi sade olmayı tercih etmiş anlaşılan.
Gecenin en dikkat çekici ismi kesinlikle Angelina Jolieydi.Twitter da dahil olmak üzere birçok yerde kendisinden çok bacakları konuşuldu:)Altın Küre ödüllerinde açık pembe,kırmızı detaylı renkli elbise giyinen Angelina,hatırlarsanız bizi çok şaşırtmıştı.Oscar ödül töreninde siyah Atalier Versace seçeceğine adım gibi emindim yanılmadım.Ancak pozu kıyafetinden çok bacaklarını gösterme odaklı olunca ortaya bu garip resimler çıktı:)
 
Yukarıdaki resimler ise,ödül töreni sonrasındaki Oscar partisine ait.Heidi Klum’un mükemmel renkli mini Versace’si için söylenecek bir söz yok, bayıldım resmen:)Uzun tuvaletler,hatta Elie Saab-Zuhair Murad’lar benim olmasın bu olsun lütfen:)Son zamanların en trendy ayakkabıları önü metal ayakkabılar (Zara’da da mevcut bilginize),kelepçeli bilekliği ve clutchı ile muhteşem gözüküyor.
Nina Dobrev ise J.Mendel elbisesi ile çok şık.Miley Cyrus’a ise inanamadım,bu kız kaç yaşında Allah aşkına,Sibel Can’ın assolist elbiseleri gibi olmamış mı?:)

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı
mobilyalarda.blogspot.com